Resepi Churros Tanpa Butter

Resep churros tanpa telur, resepi churros che nom, bahan bahan membuat churros, aparato para hacer churros, como hacer churros receta, como fazer churros recheado, how to cook churros, resepi churros mudah, resepi churros che nom,

Kali ini kami ingin berkongsi dengan anda resepi churros yang sangat mudah dan enak! Churros adalah makanan tradisional Sepanyol yang biasanya dimakan sebagai pencuci mulut. Namun, sekarang churros menjadi semakin popular di seluruh dunia. Mari lihat resepi ini yang kami kongsikan.

Bahan-bahan:

- 1 cawan tepung gandum

- 1 cawan air

- 2 sudu besar gula

- 1 sudu teh garam

- 2 sudu besar minyak masak

Cara-cara:

1. Campurkan air, gula, garam dan minyak di dalam periuk. Panaskan campuran sehingga mendidih.

2. Tambahkan tepung ke dalam campuran gula dan kacau rata sehingga ia menjadi sebati.

3. Letakkan adunan ke dalam satu bekas dan biarkan sejuk selama 10 minit.

4. Panaskan minyak dalam kuali dan letakkan adunan ke dalam periuk minyak panas dengan menggunakan satu paip dekorasi. Potong adunan mengikut saiz yang diinginkan.

5. Goreng adunan sehingga menjadi keperangan dan garing.

6. Angkat churros dan letakkan di atas tisu kertas untuk menyerap minyak berlebihan.

7. Pudarkan coklat dan celupkan churros ke dalam coklat.

8. Hidangkan dan nikmatilah!

Churros ini sangat mudah untuk dibuat dan pastinya menjadi kegemaran anak-anak anda. Anda juga boleh mencuba membuat churros dengan variasi lain seperti tambahan keju atau serbuk kayu manis. Cuba dan selamat mencuba!

Resepi Churros Tanpa Butter

If you are searching about ♥cik zery♥ resepi churros, you've visit to the right web. We have images like Resepi churros tanpa telur bersama sos coklat masturadin.com, resepi churros tanpa marjerin wondero1, 4fn1mffamily resepi churros versi angah. Here it is:

Resep churros, snack kekinian dari spanyol. mudah tanpa oven!, resepi churros.

Hidangan resepi kek butter pelangi foody bloggers. Resep churros, snack kekinian dari spanyol. mudah tanpa oven!. Resepi churros sedap, lembut dan rangup disaluti sos coklat. aumm yummy. Churros resepi sos cicah angah versi suka anak2 coklat nuttela. Ezza's kitchen resipi churros mudah & senang. Resepi churros comel dan gebu my resepi. 4fn1mffamily resepi churros versi angah


Also read:

.